Skip to main content

Ny bestyrelse

I maj måned havde vores nye bestyrelse det første konstituerende møde efter kommunal- og folketingsvalget. Her blev rammerne sat for det kommende samarbejde og det videre arbejde med at udvikle FGU i Kolding og Vejen.

Bestyrelsen er sammensat af stærke kræfter fra kommunalbestyrelserne i Kolding og Vejen Kommune samt repræsentanter fra faglige organisationer og ikke mindst medarbejderrepræsentanter. Det giver et bredt perspektiv og et solidt fundament for arbejdet med at skabe de bedste rammer for vores unge.

Den nye bestyrelse er; 

Frank Schmidt-Hansen:

Peter Thuesen Andersen:

Morten Kaj Hansen:

Christian Dahlmand Bramsen:

Henrik Pihl Jessen

Birgitte Munk Grunnet 

Jeanette Bang

Sanne Drachmann Hansen

Brian Vittrup 

Bestyrelsen ser frem til de næste fire år, hvor der er fokus på at udvikle FGU i Kolding og Vejen til gavn for vores unge. Med fokus på trivsel, uddannelse og nye muligheder skal der fortsat arbejdes for at styrke de unges vej videre i uddannelse og job.