Ny bestyrelse
I maj måned havde vores nye bestyrelse det første konstituerende møde efter kommunal- og folketingsvalget. Her blev rammerne sat for det kommende samarbejde og det videre arbejde med at udvikle FGU i Kolding og Vejen.
Bestyrelsen er sammensat af stærke kræfter fra kommunalbestyrelserne i Kolding og Vejen Kommune samt repræsentanter fra faglige organisationer og ikke mindst medarbejderrepræsentanter. Det giver et bredt perspektiv og et solidt fundament for arbejdet med at skabe de bedste rammer for vores unge.
Den nye bestyrelse er;
Frank Schmidt-Hansen:
- Formand
- Byrådsmedlem (C), Vejen Kommune
- fsh@vejen.dk
Peter Thuesen Andersen:
- Næsteformand
- 3F
- peter.andersen@3f.dk
Morten Kaj Hansen:
- Medl. forretningsudvalget
- 3F
- peter.andersen@3f.dk
Christian Dahlmand Bramsen:
- Dansk Industri
- cdb@c.dk
Henrik Pihl Jessen
- Byrådsmedlem (V), Vejen Kommune
- hejes@vejen.dk
Birgitte Munk Grunnet
- Byrådsmedlem (A), Kolding Kommune
- bigru@kolding.dk
Jeanette Bang
- Medarb. repr. med stemmeret
- Vejleder, FGU Kolding Vejen
- jeba@fgukoldingvejen.dk
Sanne Drachmann Hansen
- Medarb. repr. med stemmeret
- Værkstedslærer, FGU Kolding Vejen
- sdha@fgukoldingvejen.dk
Bestyrelsen ser frem til de næste fire år, hvor der er fokus på at udvikle FGU i Kolding og Vejen til gavn for vores unge. Med fokus på trivsel, uddannelse og nye muligheder skal der fortsat arbejdes for at styrke de unges vej videre i uddannelse og job.